Thursday 1 December 2016

Czarno - biały / Black & white

Cześć,

postanowiłem dziś odejść nieco od koloru i zdecydowałem się na czerń i biel. Na tło mojej pracy wybrałem papier z kolekcji "Aria Story", który pokryłem podwójną warstwą Gesso Clear. Kolejnym krokiem było nałożenie pasty strukturalnej przez maskę z motywem plastra miodu. Po wyschnięciu dołożyłem trochę plam zrobionych mgiełką kredową w białym kolorze oraz białym Splash'em.
Hi,

I decided to go off color and I chose black & white. For my project backround I took  a paper from "Aria Story" collection and I covered him with double layer a gesso clear. Next step was made pattern a honey comb from stencil. When dry, I added a little stains made with white chalk mist and acrylic ink Splash.


Następnie zacząłem tworzyć kompozycję używając sizalu, kawałków papierów z tej samej kolekcji co tło oraz tekturki nawiązującej motywem do tła. Białym długopisem dorysowałem również nieregularnych kształtów, odrysowałem napis z maski i zrobiłem ramkę.

Next I started create composition with sisal, piece of paper from the same collection as backround and chipboards with a motive this same as stencil. With white pen I drew a few honeycomb, a word from stencil and frame.




Na koniec dodałem kilka guzików oraz napis z tekturki pokryty białym Splash'em.

At the end I added a few buttons and chipboard words cover with white acrylic ink Splash.



Użyłem: / I used:



No comments:

Post a Comment